Hervormde gemeente Siddeburen-Steendam-Tjuchem

kerk-app CHRCH

Onze gemeente heeft een kerkapp.
Via deze app worden nieuwsberichten aan de aangesloten gemeenteleden doorgegeven.

Wilt u deze app ook op uw telefoon op uw tablet ?
Onderstaand vind u de instructies om de chrch-app te installeren.

• Ga naar de Google Play Store (in een Android telefoon) of de App Store (in een iPhone of Ipad), zoek 'chrch' en download de app.
  • Open de Chrch app en type 'Hervormde gemeente Siddeburen' in het zoekveld. U kunt ook naar beneden scrollen totdat u het kerkzegel van Siddeburen ziet.
  • Klik op het logo
  • Klik op 'registeren'.
  • Vul uw e-mailadres in en maak een wachtwoord aan.
  • Ga naar de inbox van uw e-mail. Als het goed is heeft u een e-mailbericht ontvangen met een code erin. Type deze code in het tekstveld in de Chrch app.
  • Volg de verdere instructies die verschijnen in de app.
Gebruik van de app
Voordat u alle onderdelen van de app kunt gebruiken moet u eerst aangemeld worden als lid. Dit doet het appbeheerder nadat uw registratie is ontvangen .
Dit gebeurt automatisch, u hoeft hiervoor niets te doen.

In deze app is er een kanaal “Prikbord gemeente”. Gemeenteleden kunnen hier zelf, vanaf hun telefoon of tablet oproepen op zetten bv “ Ik zoek…” of “ Wie kan mij helpen met…”
Op de overige kanalen kunnen geen berichten worden geplaatst.

Heeft u vragen over of hulp nodig bij de kerkapp :  neemt u dan contact op met de scriba, mw.G.v.Weerden, tel. 0624462445

Gezamenlijke dienst in het Ufkenshuis - Goede Vrijdag
datum en tijdstip 29-03-2024 om 19:00 uur