Hervormde gemeente Siddeburen-Steendam-Tjuchem

Onze visie

We belijden dat we Gemeente van God de Vader zijn door het volbrachte werk van Jezus Christus onder leiding van de Heilige Geest.
Het gaat erom dat mensen door middel van bekering en geloof zich gevonden mogen weten door Jezus Christus, met Hem verbonden blijven en zo ook aan elkaar verbonden zijn en door Hem gezonden worden als zijn getuigen.

Gevonden door Jezus Christus
Vraagt om een Bijbelse verkondiging van Jezus’ zoekende liefde in zijn zelfovergave aan het kruis tot verzoening voor verloren mensen.
We zien onszelf dan ook in de lijn van de Reformatie en erkennen het gereformeerd belijden als getuigenis van de Schrift.

Verbonden door Jezus Christus
Vraagt om verschillende momenten van toewijding aan Hem waarin het geloof kan groeien in die verbondenheid met Hem. Daarbij brengt die verbondenheid met Hem ook tot een onderlinge band waarin we elkaar dienen met onze gaven en talenten.

Gezonden door Jezus Christus
Vraagt om een levenswijze die maakt dat we leesbare brieven van Christus zijn en ons de wereld in gezonden weten om van Christus te getuigen

Vergadering stichtingsbestuur de Viskenij
datum en tijdstip 16-04-2024 om 19:30 uur