Hervormde gemeente Siddeburen-Steendam-Tjuchem

Kennismaken

Wie is die nieuwe dominee eigenlijk?
Als we elkaar echt willen leren kennen zal dit niet afdoende zijn. Maar dit is in ieder geval een beginnetje en we hopen elkaar in de kerkdiensten en tijdens de persoonlijke ontmoetingen wel verder te leren kennen.
Mijn naam is Gerco op ’t Hof en ik ben 32 jaar. Voordat ik hier naar Siddeburen kwam, heb ik met veel plezier gediend als predikant in Nieuwe Pekela.
Voordat ik predikant werd heb ik een jaar in Kenia gewoond en gewerkt bij de kerk daar.
Sinds 3 oktober ben ik verbonden aan Siddeburen. Het is voor mij allemaal nog nieuw en ik ben heel benieuwd wat het ons gaat brengen.
Het is mijn verlangen om God te dienen. Hij heeft zoveel voor ons over. Hij offerde zichzelf ook voor mij op, dan wil ik ook graag voor Hem leven.
Ik zie er ook naar uit om nader kennis met jou te maken. Wat houd je bezig? Wat is voor jou belangrijk in het leven? Wat betekent de kerk voor je: roept dat warme gevoelens bij je op of misschien juist lastige gevoelens?
Wie is God? En wie ben je zelf? Dat soort vragen, maar ook heel andere vragen kunnen aan de orde komen. Kortom genoeg om met elkaar in gesprek te zijn.
De beroepingscommissie heeft mij bewust benaderd niet alleen om hier predikant te worden, maar ook pionier. Dat maakt nog eens extra duidelijk dat ik er dus niet alleen voor de leden van de hervormde kerk ben.
Iedereen uit Siddeburen, Steendam en Tjuchem van welke achtergrond dan ook mag een beroep op mij doen. Als je prijs stelt op bezoek, schroom niet om contact met me op te nemen.
Ik sta je graag te woord en ben bereid om met je mee te denken en met je te bidden.
Momenteel is de pastorie helaas nog bezet, dus daar kan ik je nog niet verwelkomen, maar wel kan ik bij je thuis komen of kunnen we afspreken in de Viskenij.
Mijn telefoonnummer is: 0598-722109.
Mijn whatsappnummer is: 06-27138435
Mijn mailadres is: